2012-10-06

Shoppat nappflaska

Idag är det möte samt städdag ute i stallet. Jag gick in på Coop för att köpa med mig något att äta. Väl där inne kom jag på att jag behöver en nappflaska. Och nej jag är inte gravid utan den är till Malingo. Hon har/hade troligtvis magkatarr så nu får hon snällmat samt medicin. På pappret vi fick med står det även att det är extra viktigt med vattnet. Malingo har alltid varit lite dålig på att dricka vatten så jag ska köpa en vattenfontän för att se om det blir bättre. Men tills jag bestämt mig för vilken och den hunnit levereras måste hon ju få i sig tillräckligt med vatten. Därför köpte jag nappflaskan. Jag har ingen aning om det kommer att funka men värt ett försök. Vad tror ni? Någon av er som prövat?

1 kommentar:

  1. Malingo intresserar sig inte alls för den här nya vattenfontänen. Hoppas det bara är en fas som går över. Du måste ju lägga ut en bild på den så folk får rösta om dom tycker som jag, att den ser ut som en pissoar. Hemsk design. :P

    SvaraRadera