2012-03-25

Lördagskväll

Igår så var jag på fest för min gamla fritidsmagisters son som fyllde 25 år. Det var på Jakobsbergs Gård i Bredäng Jag var där med min gamla kompis Matilda som jag inte träffat på typ 9 år. Det var lite läskigt men jag hade skitkul och är verkligen glad att vi gick dit. Av Dick (fritidsmagister) fick vi en bok som han skrivit "Utfärden" det är en roman från gotländsk vikingatid. Jag tycker den verkar intressant och ska börja på den efter min kurs. Vi fick även en dvd från när vi var små. När vi var elva gjorde vi en barnopera om romariket och i trean gjorde vi en stockholmsshow till skolavslutningen som han hade filmat. Jag tittade på det när jag kom hem tillsammans med Christian och Sebbe och det var skitkul att se. :) Jag ska försöka klura ut hur jag ska göra för att få upp den på youtube så ni kan se(iaf stockholmsshowen). Tror ni att ni skulle känna igen mig?

1 kommentar:

  1. Vad roligt att få, jag kommer dom föreställningarna ni var jätte duktiga.
    Du får ta med och visa dom..Kram M

    SvaraRadera