2011-11-27

Liten uppdatering

Jag lever och Chantal andas inte konstigt längre. :)
Idag har jag varit i Globen nästan hela dagen. Hoppas jag hinner skriva mer om det imorgon, måste verkligen plugga efter jobbet.
Men igår var jag i i alla fall i stallet det jag gjorde var:

Nikita: Red till ridhuset. Red ca 45 minuter där. Jobbade som vanligt på vägar, vi fick ett litet bakslag då dörren återigen blivit läskig. Men när vi hade tagit den diskussionen slappnade hon av och lyssnade riktigt bra. Vägarna jag jobbar med är fyrkantsspåret, snett igenom och så lite volter. Vi tog även 2 galoppper på långsidan och det gick riktigt bra. :)

Chantal: Invigde back on tracktäcket. :) Det passade riktigt bra, har några bilder men hinner inte med det nu. När hon hade haft på sig täcket en stund var det dags för lite massage och sedan linda jag benen. Benen var kalla men fortfarande lite mosiga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar