2011-11-28

Horse Show

I söndags var jag och Spansk på dressyren kl 13. Bilderna blev inte så bra med min kamera så jag struntade i att ta kort. Men här är i alla fall 3 bilder. Ledsen för dålig kvalité.



Vid 17-tiden kom Linn och Clayton dit för att se finalshowen med oss.
Dagen var mysig, men utbudet av bra mat var klent.
Vi köpte varsin hamburgare och den var inte ens ljummen.
Så det blev lite godis istället vilket gjorde sig påmint av en huvudvärk mot slutet av showen.
Vi  hann även med att gå runt i annexet för att shoppa lite. Detta året var första gången jag haft med mig ordentligt med pengar. Och som jag faktiskt behöver saker. :)
Det jag köpte var:
Stigbygelmuffar från Börjes 165:- 
Fodrade ridbyxor från Horze 899:-
Nytt träns från Börjes 160:- 
Köpte även en fleccetröja för 200 kr, en sittmuff till sadeln så man inte fryser och så köpte jag Spansk's reflextäcke. Tränset var så billigt så köpte det som ett "bra att ha-träns". Ridbyxorna är riktigt tajta vilket är fint. Var tvungen att ta dem så för storleken större var helt pösig, och hade jag köpt dem hade jag inte använt dom. Men jag får inte gå upp något. :P 
Jag har haft på mig dom lite här hemma och de är riktigt bekväma! Hoppas bara dom är varma också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar