2011-11-29

Deppmode

Ligger fortfarande efter med matten.
Inte så enkelt att komma ikapp när man inte förstår hur man ska göra och läraren inte svarar på mail. Just nu orkar jag inte bry mig, min ekonomi denna månad suger. Och det är julklappsmånad. Jippi!
Nästa månad kommer bli ännu sämre och kommer jag in på skolan är min ekonomi körd 3 år framöver.
Fast då måste jag skaffa mig ett extrajobb så jag iaf kan få in lite pengar.
Ne, just nu är allt bara piss och jag vill bara ligga i sägen och stirra tomt ut i luften typ.
Alternativt stå i en varm dusch i en vecka och sedan ska allt vara bra.
Nu måste jag fortsätta hjälpa min älskling med maten.

2 kommentarer:

  1. Du vännen vi kan dra ned på julklappar....mamma

    SvaraRadera
  2. Jo, men jag gillar att ge bort julklappar. :)

    SvaraRadera