2011-04-07

Känns inte som om jag kommer hitta en bil.
Känns som om det kommer bli dyrt.
Känns som om ångesten kryper sig på.
Känns som om jag inte kommer hinna med stallet längre.
Känns som om allt bara suger kuk!
Varför var våran bil tvungen att gå sönder?
Jag vågar inte köpa någon begagnad för det känns som om den bara kommer gå sönder.
Men vill inte köpa en ny för man förlorar så mkt pengar på det.
Måste räkna på hur mkt pengar jag kan lägga och ändå ha ett okej liv.
Vill ju gärna kunna spara pengar ifall det skulle hända något med bilen, men ändå ha råd att göra lite saker.
Fan!
Jag orkar inte... Kukapa!

1 kommentar:

  1. Vi har haft flera gamla bilar som gått utan större problem, så visst går det att hitta billiga bilar med lite tur & skicklighet.
    Säg till om du vill ha hjälp. / G

    SvaraRadera