2011-04-09

Idag ska jag och Sara åka och köpa spån.
Det känns bra, jag ska köpa 8 stycken så jag har ett tag.
Hon har dragkrok på sin bil så vi ska ta transporten och köra.
Sedan blir det rida Brolle och fixa Chantals sår.
Gick en sväng med henne i går i blandad terräng och benen var inte svullna efter :)
Känns som om jag kan börja rida snart, fast ska vänta tills såret är lite mera läkt.
Ikväll ska vi fira Kim, det ska bli kul men jag har lite ont om pengar denna månad vet inte vad jag köpt men det ska nog gå bra :)
Vi behöver ta ut hovslagaren åxå.
Såg i kalendern att det var 2,5 månad sen han var ute så nu är det dax.
Hittat medryttare till Jasmin (Ida) och en ryttare till Nikita (Sara), men inte till Golle eller Brolle.
Hade 2 tjejer som jag maila med men dom har inte bekräftat möte på söndag så tror inte dom är aktuella.
Så känner ni någon som vill rida knasig hingst eller knasig men snäll valack så är det bara skriva en kommentar.
Hej svejs lingonfejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar