2011-04-04

RIP lilla fiaten

Våran bil är död :(
Christian är inte sugen på att köpa en ny vilket jag förstår, han behöver den egentligen inte.
Jag däremot måste ha en ny.
Orkar inte sitta i den stressande kollektivtrafiken, bli arg när bussen är sen, inte kunna åka till eller från stallet när jag vill.
Funderar på en Hyundai Atos, den var söt, såg ut att få plats med iaf 6 spån men ändå så är den liten och billig i drift.
Måste ta lån på banken, blä.
Men vi får se, denna gång ska jah inte stressa mig igenom ett bilköp.

2 kommentarer:

  1. http://www.automotorsport.se/biltester/biltest.asp?bilmarke=21&bilmodell=194&carId=
    Vet du om att en utav dina gamla grannar har en ATOS?
    Banklån?! ATOS kostar från 9.500:- på Blocket.
    Säg till om du vill ha hjälp.
    G

    SvaraRadera
  2. Min mamma & jag har en sådan just nu och den är prima när den fungerar, tyvärr så lönar det sig nog inte att köpa en billig ATOS våran kostade 17500:- också här i efter hand så ångar vi rätt bittert att vi köpte en så billig bil. vår är en 99:a men tyvärr så börjar felen trilla in titt som tätt..

    SvaraRadera