2013-05-20

10.30-19.15

Detta är mina arbetstider sedan i maj.
Jag har fått en ny deltjänst som lagledare och eftersom jag inte kan gå i brevbäringen får jag ha hand om eftersändningarna och B-postprocessen.
Oftast när jag kommer hem från jobbet känner jag mig deppig, vi är nämligen inte så många som vi ska va under min "vakt" så vi hinner inte allt vi borde och jag hinner absolut inte allt jag ska göra.
Jag hoppas det blir bättre snart för det är inte roligt att jobba och känna att man gör ett dåligt jobb fast det egentligen inte ens är mitt fel.
Jag tror däremot att vi kommer klara det galant bara vi blir ett stabilt gäng så rutinerna sitter.

Annars då, jag var i stallet i morse. Nikita hade ett sår på höger bak (hon och Torsten gillar att bråka med varandra) men hon var inte halt så jag tvättade av det och satte på den kompress med silvertjep.
Jag älskar den lösningen för då får såret luft men flugorna kommer inte åt det.  Efter det fick hon beta i 10 minuter.

1 kommentar:

  1. Fia, förstår att du kan känna dig otillräcklig för du har en otrolig hög arbetsmoral,om alla var som du skulle mycket vara annorlunda....kram mamma

    SvaraRadera