2012-12-01

Morgonstund har guld i mun

Hade tänkt sova ut idag men vaknade nu, eller för en halvtimme sen men har inte velat gå upp. Däremot somnade vi typ kl 22 igår efter en supergod middag och lite tv-spel. Så därför är jag ändå pigg nu. :) Nu ska vi fortsätta tv-spelandet och vid 14-tiden ska vi på kalas för Christians brorson. Och ikväll är jag bjuden på Horseshow av Jenny. Blir en riktigt trevlig dag. :) ska även se om jag får upp lite julpyntet idag också. Skulle gärna plt till stallet nu när det är så mysigt med snö men Molly har stallet från idag ända fram till tisdag. Jag kommer få abstinens men jag hoppas snön ligger kvar tills på onsdag (vilket det verkar som) för då tänkte jag ta en uteritt i snön. :) hon ska få skor klockan 12 så jag är ledig från jobbet och då jag jag möjlighet att vara ute när det är ljust. I torsdag skrittade jag ut med Hanna och Athos. Hon skötte sig riktigt bra och ryckte bara till för en bil som körde ganska fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar