2012-11-28

Jag kommer tillbaka när det är vår

Fy fan vilket väder. Jag hoppas verkligen morgondagen blir bättre men det tvivlar jag på.
Jag har inga problem med snö men regn och snöblandat hatar jag!
Jag hade planerat att hoppa lite stuts (hoppa kanske är att ta i när hinderna bara är 10 cm höga) men vädret var ju verkligen inte på våran sida idag heller så vi tog en promenad på 30 minuter istället. Det nya täcket har stått emot regnet helt perfekt och hon var helt torr under.
Dessutom har det reflex runt kanterna så det var jättebra att ha när vi var ute och promenerade. Vi gick längst med bilvägen och hon hoppade bara till 1 enda gång när det var en bil som körde ganska fort.
Passade även på att skruva i broddarna eftersom det snart ska bli kallt och hon skötte sig jättebra. Ville dra åt sig benet några gånger men tillslut gav hon sig och slutade dra åt sig.
Ska nog bli häst av den där lilla damen också. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar