2012-09-06

Liten utflykt

Igår var vi på Aqvaria utanför Pula. Det var roligt att göra något och inte sitta i lägenheten och häcka. Jag hoppa att jag fick lite fina bilder därifrån. Har inte med mig datorn så inte kollat på dem där än. Men i kameran ser dem bra ut. Idag är det lite sol så jag ligger på baksidan av huset och solar. Har sällskap av huskatten Milike som hoppar runt och leker. Imorgon åker vi äntligen hem. Inte ofta man säger så men det ska verkligen bli skönt att komma hem. Tyvärr är inte resan hem den roligaste med 3 byten och 9 timmar i London (nattetid). Men det är inget att göra åt. Enligt väderappen ska det bli sol imorgon så jag ska nog packa och städa ikväll så jag kan sola imorgon innan vi ska åka. Här har no en liten bild på Mikie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar