2012-07-08

Melissa Horn

Kvällen eller mer eftermiddagen började men en god middag bestående av köttfärsbiffar med fetaost och soltorkade tomater, till det åt vi potatisgratäng, rödvinssås och en härlig sallad.
Efter maten började vi röra på oss och när vi kom fram till Långholmen fick vi lite problem men att hitta rätt, och vi var inte de enda kan man ju säga.
Först spelade en kille som kallade sig för Teipur (tror jag) som var bra och efter det spelade Anna Ternheim som jag inte hört så mycket av men som jag gillade. 21.30 gick Melissa upp på scen och det var grymt. Fick bita mig i läppen för att inte stå och sjunga med i alla låtar. (Visst ingen hade säkert reagerat men jag vet att jag sjunger som en strypt katt och ska därför hålla min sång inom hemmets väggar) Efter spelningen åkte vi hem och lekte mediafamilj vilket betyder att jag redigerar bilder och Christian klipper film.

Jag har lovar mig själv att jag ska komma ikapp med alla bilder nu under semestern. Ska även resa upp lite och lägga över massa grejer på den externa hårddisken.
Någon som vi också tänkt göra (som ger oss en del vuxenpoäng) är att rensa källaren och kolla igenom våra skåp här hemma för att se vad vi kan sälja/kasta så vi kan få lite mera plats. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar