2012-04-26

Shopping på Hööks

Idag åkte jag bort till Hööks i Kunges Kurva för att handla lite saker.
Jag åkte även förbi Skärholmen för att kolla om klänningen fanns i min storlek men det gjorde den inte. Alexandra (tjejen som jag jobbar med) skulle till stan så hon kollade där men den var slut. Förhoppningsvis skulle dem få in den igen så jag får hålla tummarna. Däremot vet jag ju inte ens om den kommer gå att sy in så kanske ska börja se mig om efter en annan klänning. Men den var så fin...

Jaja, åter till Hööks. Det jag köpte var:
Tränspåse 98:-

Tyglar 189:-

Ett nytt bett 189:-
Jag ville även ha nya stigläder då mina är ganska slita men dem hade bara för långa eller för korta. Jag är ju ganska kort (160 cm) men Molly är rätt lång så vi måste ha en storlek som passar båda. För allt fick jag betala 428 kr eftersom det var 10% rabatt, det gillar vi. :) 
Sprang även in på Rusta och fick tag i en hårinpackning för färgat hår, kostade endast 50 kr. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar