2012-04-22

Gårdagskvällen

Igår var jag hemma hos Michelle som är en tjej från skolan(Berga), hon har befunnit sig i Barcelona de senaste 3 åren. Moa, Amanda, Alice(Alex) och Carro var också där så det var kul. Dem är också folk från skolan men det kanske ni förstod. Kvällen var trevlig och jag är glad att jag gick dit trots att jag inte känner någon av dem så bra längre. Däremot mår jag lite sämre än vad jag borde göra.(enligt mig själv då) Drack 4 33cl-ciders och 2 små glas vin. Har en lätt huvudvärk men det mesta är nog sömnbristen, sitter nämligen på tåget nu för snart är det ridlektion. Nikita kommer vara nojjig längst vägen om det kommer bilar för det låter så mycket om dem när det är blött. Förhoppningsvis är hon lugn i ridhuset i alla fall. Har med mig fotokameran så hoppas på lite bra bilder. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar