2012-03-07

Bloggen blir till bok

Jag funderar på att skriva ut bloggen som böcker.
En bok för varje år jag skrivit, jag började ju i januari 2009 så det blir 3 böcker.
Det känns som en rolig grej och så är det ännu ett sätt att bevara mina bilder.
Nu lägger jag ju inte upp alla bilder jag tar i bloggen men en hel del ligger ju här.
Jag är alltid nojig att min dator eller externa hårddisk ska gå söder och alla mina bilder vara förlorade.
Som tur är framkallar jag ju ut bilder lite då och då så har pappersbilder också.

Men nu var det ju bloggen och böcker. Jag har hittat en sida som gör det men det kostar ca: 800-1000 kr/bok skulle jag tro. Det blir ju inte så dyrt om man gör en varje år men nu har jag ju 3 år att ta igen. Och skriver jag ut ett år vill jag ha alla direkt.
Men vad tror ni? Skulle det vara roligt att ha bloggen som en bok hemma i hyllan?

2 kommentarer:

  1. Varför inte?
    Du har trots allt lagt en del arbete på den.

    SvaraRadera
  2. Det tycker jag du ska göra. Men börja med en, så att du ser om det blir bra. Att du blir nöjd med "layout":en, formatet och så.

    SvaraRadera