2012-01-19

Terapi?


Idag när jag var ute på turen ringde dem från Terapicenter som jag ringde i november när jag slutade hos Kajsa. (För er nya läsare är det en av kuratorerna på Midsommarkransens ungdomsmottagning)
 Det är inte riktigt dags än men han ringde för att kolla vilka tider jag kan komma dit. Onsdag och fredag är ju helt kört men mån, tis och torsdag kan jag komma efter kl 16 så nu ska han bara leta efter någon som är ledig denna tid.
Det känns bra men samtidigt väldigt läskigt, behöva öppna sig för en ny människa och allt sånt.
Men jag vet att det kommer göra mig bättre så jag ska gå dit.
Jag fick frågan om jag fortfarande ville gå dit och var på väg att svara nej. Bara för att det är enklare så, lalla runt i samma spår hela tiden. Men så tänkte jag till en sekund till och svarade ja.
Jag tror att det kommer bli bra.

1 kommentar:

  1. Bra Fia att du sa ja,hoppas du får någon som du trivs med och känner dig trygg med för det är viktigt och känns det fel får du be om en ny....kram Mamma

    SvaraRadera