2012-01-31

Städ och tvätt-tisdag

Idag har jag jobbat som vanligt.
Hade på runkeepern (en app man laddar ner till telefonen) idag ute på turen och fick fram att jag gått 1.3 mil och gjort av med 870 kalorier samt varit ute i 2 timmar & 55 minuter. Nu vet jag inte om detta stämmer exakt men tyckte det var kul att testa.
Sen när vi kom hem var det dags för tvättstugan och en städning.
Christians familj kommer över imorgon så då är det ju trevligt om vi har rent & fint hemma.
Tyvärr blev dammsugarpåsen full så har bara kunnat sopa men det går ju bra det med.

Jag längtar verkligen till imorgon då jag ska få rida igen.
Känslan av den lyckade lektionen sitter fortfarande i och jag hoppas verkligen att jag får till det igen imorgon. Ska även ta med Chantals vintertäcke ut då det varit kallare några dagar nu, problemet är att det är ganska "varmt" på dagarna.
Speciellt när solen ligger på, hur gör ni med era hästar?
Har dem vintertäckerna på och hur kallt har ni?
Chantal har sitt fleecefodrade regntäcke och Nikita har ett fleecetäcke under sitt regntäcke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar