2012-01-05

Grattis bloggen

Idag blir bloggen 3 år!
Hur många av er har varit med sedan starten?
Och hur tycker ni bloggen är. Saknar ni något?
Jag försöker att skriva om andra grjejer än hästarna men jag gör ju faktiskt inte så mycket annat. Men efter den 19 mars kommer det förhoppningsvis komma in lite skola och sånt också. :)

Mitt allra första inlägg såg ut såhär:
"Japp här e vi fantasifulla.
Sitter här å lyssnar på C's musik utan att han vet något.
Han tror att jag inte har hört den men de har ja visst för ja kan snoka på nätet :)
Så jäkla skönt å va ledig i morgon, annars hade ja behövt legat i sängen för länge sen då ja går upp så himla tidigt.
Men de börjar snart bli dags å sussa endå för ögonen börjar ramla neråt.
Så ere ju stallet i mårrn.
Äntligen verkar de som Chantal är frisk i sina ben :)
2008 var ett dåligt benår för henne så hoppas att 2009 blir bättre.
Å att ja blir bättre på å blogga, men de återstår å se."
Bild lånad från:
http://bakgladje.blogspot.com/2011/03/hasttarta-till-ebba.html

1 kommentar:

  1. Jag har varit med från början och jag älskar dina inlägg. kram mamma

    SvaraRadera