2011-12-07

Mycket i skolan

Vi fick lära oss massa nytt i skolan så jag tänkte sätta mig och plugga så fort jag ätit middag.
Jag är verkligen sämst på att sätta mig ner för att plugga, men jag måste verkligen!

Sen har jag ju varit i stallet också.
Var en tjej som var ute och provred Golle. Det såg lugn och avslappnat ut, hon ville fortsätta och är så välkommen. Nu får vi bara hålla tummarna för att det förblir så också.

Chantal: Masserade 30 minuter men hann inte och göra så mycket mer. Benen kändes mycket bättre och var inte tjocka. Lindade henne. Snart ska hon få börja ha BoT-täcket på sig under nätterna och regntecket under dagen. Det är så pass varmt att det räcker med det, det är dessutom lite fodrat.

Nikita: Pysslade och lindade benen. Hon var inte svullen eller varm och hon haltade inte. Så på fredag kan nog Molly ta sig en skrittur. :)

Annars gjorde jag det vanliga som mocka, fixa vattenhinken och gav dem käk.
Men nu måste jag äta och sedan SKA jag plugga, den onda datorn ska inte få mig i sitt grepp igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar