2011-12-07

...

Dåligt bloggande igår.
Jobbade på dagen och när jag kom hem blev det en dusch och sedan lite plugg.
Däremot så var jag ganska trött så pluggade bara en halvtimme för att sedan gå och sova.
Sov till 18.45 då vi lagade mat, spagetti och köttfärssås. :)
Vid kvart över åtta kom Empa över och så spelade vi ett tv-spel som heter "Toki Tori".
Man är en lite kyckling som samlar på ägg, man får olika redskap för att klara varje bana och har oftast bara ett begränsat antal. Det är ett klurigt spel och väldigt roligt. Kostade bara 70 kr i Playstation store. :)
Bild ur spelet 
Nu ska jag iväg till skolan och efter det blir det stallet. Inte så peppande väder men det går ändå. 
Finns inget dåligt väder bara dåliga kläder eller vad är det man säger. 
I morgon kommer antagningsbeskeden till högskolan. Jag är jättenervös. 
Håll tummarna för att jag kommer in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar