2011-10-15

Uppdatering: hästar


Malingo gick över datorn när jag höll på med  ps, här är resultatet.
Nikita: Idag skulle en tjej ha provridit men hon missade bussen så vi försöker igen på onsdag. Jag och Spansk red ut en sväng istället. Jag på Nikita och Spansk fick låna Brolle av Sussie. Vi red ca en timme, nästan bara skritt. Lte tempoväxlingar och fortsatte jobba med vänstersidan. Hon kändes mycket bättre idag så det kändes skönt. Lite sur på slutet då hon tyckte det var jobbig men annars är jag nöjd med passet. :)



Chantal: Hon fick hovarna lite fixade av Spansk medan jag masserade och gosade. Hon tyckte det var jobbigt med bakhovarna då hon är ganska stel. Jag stretchar henne men hon är stel ändå.
Efter gick vi en promenad på 10-15 minuter. Det känns verkligen tråkigt att hon inte kan ridas då jag saknar att sitta på henne och bara skritta runt. Min bästa vän! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar