2011-10-15

Alltid lika svårt med överskrifter

Orkade inte blogga igår då jag hängde med Jenny. Vi hade det jättetrevligt.
Efter så låg jag och kollade på serier till 5 på morgonen. När jag börjar kolla kan jag oftast hålla på hur länge som helst. Men nu har jag bara 2 avsnitt av Hosue kvar så får vänta några veckor innan nästa serierace. :)

I går hade jag inte tänkt rida för jag hade lite bråttom, men Lasse sa att han kunde köra mig till Ösmo så jag red ut en sväng. Ca 40 minuter, mycket skritt på halvlång tygel för att se om hon skulle vara nervös eller lugn. Hon har inte varit ute så mycket i skogen på egen hand.
Men hon höll sig väldigt lugn och verkade tycka det var skönt.
När vi kom ut på vägen samlade jag ihop henne lite och körde lite trav-skritt intervaller. Jobbade även med att få igenom vänsterstälnningen. Först bråkade hon en del men sedan släppte det lite. :)
Idag ska en tjej komma ut och provrida, håll tummarna!

Chantal hann jag inte göra så mycket med borstade av henne en snabbis och gosade lite.
Men idag blir det massage och så ska hon verkas lite. Spansk kommer ut och ska fixa till henne, tycker ju redan hon är lång fast vi hade hovis ute för ca: 3 veckor sedan.

Ikväll ska Spansk stanna och äta med oss. Ska bli kul och träffa henne då senast var i somras. Men nu måste jag börja fixa mig, vi hörs sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar