2011-02-14

Länna vs Årsta

Idag ringde han ifrån Lännajobbet.
Jag är kluven, vet inte vad jag vill.
Så tänkte göra en lista för att få lite ordning.

LÄNNA

+sidan
  • Nära till jobbet
  • Något högre lön
  • Slipper springa i trappor och förstöra knäna varje dag
  • Göra något nytt
  • Blir bra på att hitta

-sidan
  • Slutar 16.30 vilket gör att jag inte kommer vara hemma förens 19-20.00 på vardagar när jag åker till stallet, vilket är 3 av 5 (detta är det största problemet med det nya jobbet)
  • Man jobbar väldigt mycket själv
  • Sitter i en bil större delen av dagen
  • Börjar 1 timme senare men kommer ändå behöva gå upp runt 6.30

ÅRSTA

+sidan
  • Slutar tidigt
  • Trivs med mina kollegor
  • Får motion
  • Träffa C

-sidan
  • Slitsamt
  • Kallt på vintern
  • Vet inte exakt hur framtida tider kommer se ut
  • Blir ofta irriterad på att dom som bestämmer tar så dumma beslut

Vart ju typ lika, gaaaah.
Men ska pröva någon dag nästa vecka och så hur det blir.
Men det hänger typ på iaf jag kan tänkte mig sluta 16.30 och hur gör vi med bilen?
När ska vi hinna ses?
Får fundera. Vad tycker ni?

1 kommentar:

  1. Svåra frågor det där, men bra att pröva först och sen ta beslut. Kram mamma

    SvaraRadera