2010-12-13

Idag skulle jag ha tränat.
Men var en ganska tung dag på jobbet och så var jag och C i Farsta Centrum efter jobbet för att äta lunch.
Då blev klockan så mycket så jag skulle bara varit stressad under träningen eftersom ve skulle åka och veckohandla.
Dessutom kände jag mig trött, har lite småont i halsen och huvudet nu så var nog lika bra att inte träna.
Men känner mig alltid dålig när jag fuskar.
Ska försöka göra lite övningar här hemma imorgon, har ju min träningsboll. :)

Har skickat iväg mailet om att köra paket i Haninge.
Så nu får ni hålla tummarna att det blir något :)

Nu ska jag faktiskt sova, känns jättedeppigt att gå och lägga sig så tidigt men det blir skönt i morgon.
Och har faktiskt hunnit med en hel del ändå eftersom jag inte tränade.

I morgon blir det iaf stallet :)
Ska försöka och inte börja bråka med Lasse igen :P Men det ska nog gå bra.
God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar