2010-12-14

Det var bra att jag inte tränade igår, vaknade i morse med halsont och snuva.
Jag har inte tid att bli sjuk igen, jag var ju nyss sjuk.

I stallet gick det bra, kan dock inte rida i tjocka vantar upptäckte jag så i morgon är det tillbaka till mina vanliga vantar.

Läser en blogg om en tjej som haft 3 barn i magen(vid olika tillfällen) varav 2 har dött av hjärtfel, och nu har det 3dje barnet åxå fått samma fel.
Och kommer antagligen dö.
Det var 75% chans att dom skulle få ett friskt barn men någon ville annorlunda.
Känns så orättvist att detta ska drabba dom för 3dje gången o rad.
Men det jag ville komma till är att jag läste ordet "änglamamma" och jag tycker det låter väldigt fint, synd bara att det står för något så sorligt.

Ne nu orkar jag inte skriva mer.

1 kommentar:

  1. Tyvärr blir det så ibland att virusarna löser av varandra....läste också att det är bra att duscha näsan med koksaltspray så får dom förhoppningsvis svårare att fastna. Kram mamma

    SvaraRadera