2010-05-29

Malingo lurpassar på Neo och jag lurpassar på Malingo.
Jag tycker det är helt fine att hon smäller till honom när han tränger upp henne i ett hörn men att smyga sig på honom när han ligger och är helt lugn det är inte okej.
Har skrikit på henne 2 gånger när hon vart på väg och då har hon backat.
Han är lite rädd för henne så han går inte nära henne med flit längre.
Men det tycker jag är bra för då kanske hon kan börja acceptera honom.
Hon har blivit mkt bättre, men jag tror att hon blir lite sotis när han är här ochd et är därför hon bråkar med honom utan anledning.
Malingo är ju en väldigt speciell katt med mycket personlighet, även om andra bara tycker hon är arg.
Hon har sina gosstunder, och det tar ganska lång tid för henne att acceptera andra tror jag det är nog därför hon itne gillar att bli klappad av nya människor.
Hon har ju blivit mkt bättre med C, men det har tagit sin tid.

Nu ska jag läsa lite och sedan ska vi till stallet får Malingo slappa lite här hemma själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar