2009-09-07

Jag längtar till februari då vi åker.
Satt och kollade på olika ställen och hotell och så.
Hitta ett jättemysigt med spaanlägging och privat strand med gym och grejjer.
Passar mig bra för jag kommer nog få krupp om jag inte kommer kunna träna något alls nu när jag tränar ändå en del och mer blir det ju när hästarna kommer hem.

På torsdag ska jag och C till stallet och så ska jag rida Loppan å Chantal och han sak vara sällskap :)
Snäll pojkvän man har va.
Jag har försökt få han att följa med på yogan åxå men inga större framsteg än.
Han tycker bara jag är jobbig så vill inte tjata för mycket.
Men jag tror att han skulle tycka det var skönt, och det är ju skönt att träna bara man kommer igång.
Och komma igång är det svåra.
Han säger att jag ändå börjar med stallet snart och då kommer han få träna själv, men jag kommer fortsätta träna måndagar och torsdagar då vi inte tvättar samt yogan på söndagar.
Så vi kommer ju träna tillsammans iaf 1-2 dagar i veckan så kanske han får träna 1 gång själv.
Jaja vi får väl se hur det går.
Jag skulle tycka det vore kul om han ville, men men är ju han som bestämmer i slutet.
Jag kan bara försöka tända hans träningslust eller vad man ska säga :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar