2009-09-08

Jag är trött.
Ska nog sova lite innan jag ska till ungdomsmottagningen.
Ska ju sätta in p-stav i dag då jag glömmer pillerna ganska ofta nu förtiden, när man itne kan ha dom framme för då snor Malingo dom. (och leker med inte äter)
Så jag hoppas att jag får jackpot åxå å ingen mens.
Skulle ju suga om man fick så att man blödde hela tiden.. Det skulle bli en dyr affär.
Men det tar 5 månader innan dom vet vilket blödningsmönster man kommer ha.
Så vi får se..

På jobbet var det en jättebra dag.
Lite post och ingen brist. Underbart!

Blir lite sur att det inte går att fixa till en snyggare design till bloggen.
Jag och C satt och föslkte hela tiden men vi hittade bara saker till blogg.se så man kanske ska ta och börja blogga där.
Någon som vet hur man flyttar sin blogg?
Måste man sitta och klippa och klistra eller kan man flytta med hela alltet på en och samma gång?

Annars trivs jag ju å blogga här, det funkar bra och allt så,.
Förutom det här med designen, så är det någon som läser som kan hjälpa mig vore jag tacksam :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar