2009-08-15

Jag känner mig som en tant som bara sitter hemma och har tråkigt hela tiden.
Tråkig.
Och när jag väl går ut så blir man trött runt ettsnåret och bara sitter och gäspar.
Men vem har bestämt att man måste vara ute för att ha kul?
Att man måste vara på krogen eller ha festat för att kunna säga att man gjort något kul i helgen?
Inte vet jag men det känns lite så.
Har man bara varit hemma kollat lite film, haft det mysigt ja det är samma sak som att vara tråkig.
Men vad ska man göra då?
Jag trivs inte direkt på jättefester med massa folk jag inte känner, jag dansar knappt ute (även fast jag gillar att gå ut när jag är på det humöret), jag trivs bäst och sitta och typ käka dricka lite prata å sen kanske gå ut en sväng.
Ne nu låter jag för jävla vuxen och ja tråkig.
Det är svårt det där.
Egentligen ska det ju vara jag som bestämmer vad som är kul eller tråkigt om jag är tråkig.
Men det är det inte, det är något annat som bestämmer det åt mig och just nu klassar jag i tråkfacket.
Men får väl se till å göra något åt de då :P
Kom gärna med förslag :)

2 kommentarer:

  1. Strunta i vad alla andra tycker och gör det du vill göra,det mår man bäst av.(men inte alltid så lätt att leva efter det mottot) Mamma

    SvaraRadera