2009-08-16

Jag har skaffat framville på facebook.
Lite underhållande.
Har även kollat på lite alternativa utbildningar hittade 2 som mina betyg räcker till som åxå har med djur att göra, men måste då läsa in lite matte, fysik och kemi.
Men det borde ju inte vara allt för svårt eller?
Kan ju vara bra att ha en back-upplan iaf det skiter sig helt med djurjukvården.
Vilket jag hoppas att det inte gör, gäller bara att vara envis.
Men när lönen kommer ska jag anmäla mig till hp.
Så ska börja sätta mig å gå igenom gamla prov snart.
Tänkte ta typ en timme om dagen till det.
Nu när jag itne är i stallet och så, så har jag ju lite mera tid.
Sen nu när vi har bilen kommer jag ju komma hem från stallet tidigare 2 dagar i veckan (då jag åker bil) så då kan ja ju åxå sitta samt måndagar och torsdagar då min medryttare är ute.
Ne denna gång ska jag anstränga mig lite mer och förhoppningsvis få bättre :)
Men nu är det ju lite lättare att förbereda sig eftersom jag vet hur det går till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar