2009-07-29

Passade Neo en halvtimme idag när Emma skulle åka och byta sin box.
Så vi gick ut och sprang en halvtimme, sprang lite längre än jag brukar och det kändes bra så det är nog dags att öka rundan.

Jag tror att jag dissar gymmet fram till hösten och kör bara springning ute 3 dagar i veckan och lite övningar hemma. Känns mkt härligare att spring ute och man ska ju passa på medan det är rätt väder. :)

Neo var en bra springkambrat även fast han ville dra iväg lite väl snabbt ibland höll han sig nästan hela tiden i mitt tempo skönt. Så rucha vi upp för sista backen åxå. Det är en bendödare ska jag säga er men det gör ingen är ju bara 2 dagar kvar på jobbveckan.

När jag kom hem så vart det duschen och sen hade jag nygräddade pannkakor som bara väntades på att ätas :) Ibland har man tur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar