2009-07-30

Idag var det 3 brist.
Så jag och C + två till horade.
Vi delade på ett av de 3 distrikten och fick 2 timmar övertid för det.
Samma sak i tisdags och troligtvis i morgon med.
Ger lite extra pengar som alltid är välkomna nu när vi köpt bil och planerar en resa till Thailand i februari 2010. Det ska bli skoj :)
Vi åker med C's kompis Kim.
Men det blir ju inte jättemkt pengar men allt är bättre än inget.
Idag ska jag Tina och Anya åka ut till hästarna å hälsa på.
Var ett tag sen nu. Och Emma glöm inte prata med Freek om verkning när han är ute och skor Prins. Annars kan vi inte börja sätta i gång dom och snart är det dags ju. Typ mitten på augusti.
Men jag måste hitta någon som vill bo här och ta hand om Malingo dom veckorna i är borta.
Samt någon som ser till Chantal men jag har ju min medryttare så finns det ju ett gäng i stallet som kan hjälpa till med mockningen och eftersom jag har bädd går den snabbt. Så det går nog att lösa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar