2009-02-13

jobb å katt

På jobbet gick de bra idag.
Fick gå 52:an, där finns det en långhårig jättefin och kelig katt.
Men dom som äger den hade inte borstat den så den va het klumpig i pälsen, och det gör ont på dom. Så jag skrev en lapp om att dom behöver gå till e vet. så den kan ta bort dom.
Och dom tog ner den, klippte inte katten.
Men nu igår visade hon som går där en bild på den. Och gissa vad dom hade klippt den :D
Så nu är den naken förutom på huvudet, men det växer ju ut igen.

Sen så skulle jag ju gå där, blev jätteglad eftersom jag skulle få träffa katten.
Men den var inte där :(
Inte när jag var klar med turen och åkte tillbaka för att kolla heller.
Så då åkte jag å C å käka sushi till lunch och jag åt e räkgrejj, tonfisk, och ån vit sak så nu vet jag att jag gillar fler än bara laxen. Men rullarna e inte goda. Dom e blä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar