2009-02-12

Dagen

Idag får ni bara en resumé av dagen, för mer orkar jag inte.
Jobbade, det var piss en brist och typ 90 springportar. Det är sådana portar som inte har någon hiss och har 3-4 våningar och alla som bodde högst upp skulle ha post!!
Kan ni fatta att det var jobbigt.

Men sen åkte jag och fröken julie och solade. Jag tror att jag måste börja ha solkräm eller någon på mitt ärr (det på armen när ja ramlade med brädan) för det börjar bli mörkare och mer synligt. Det är fult!

Sedan for vi till Farsta C där vi skulle inhandla tacos :D
Tog en avstickare till HM där det blev en hårfärg och ett par trosor.
Bild på håret kommer nog i morgon.
Så kollade vi på bäbissaker åt Julies kompis, eller a som hon ska köpa som present. Bebissaker e ju så söta men palla ha en. Skulle inte jag.

Sen kom C hit vil halv 10 så nu ska jag vara social med honom.
God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar