2013-07-09

Nu börjar det bli som vanligt

Som vanligt muppar sig appen, detta inlägg skulle upp igår. 
I lördags hände Alex med ut till stallet. Väl i stallet mötte vi Alex(som har stallet), Tina och Maggan. Dom skulle skritta ut en sväng så vi hängde på. Jag till häst och Alex till fots. Det vart en ganska lång tur bort till en vattensamling där vi plaskade lite. Totalt var vi ute ca: 1.5 timme, jag hade ganska ont i rumpan efter det. 
Nikita skötte sig strålande och mitt knä svullnade inte upp. :) 
Idag har jag gjort om lite i skåpet, jag är inte helt klar men jag får fixa resten vid ett senare tillfälle. 
Sedan skrittade jag ut barbacka på Nikita i 20 minuter. Det gick väldigt bra. 
Hon är inte svullen längre förutom pyttelite vid såret så snart kan vi (Molly) börja rida mer ordentligt igen. :) 

Jag använde mina ridstövlar som jag köpte innan skadan. Dom var ganska obekväma men det blir nig bra när jag använt dom lite. 

                      Skåpet 



1 kommentar: