2013-05-27

Stallmys

Sitter på bussen på väg från stallet. 
Det är mysigt att vara ute på morgonen. Idag pysslade, masserade och betade Nikita i 30 minuter för att sedan avsluta med några minuter med ledarskapsövningar. 
Först var hon lite nonchalant men tog bara några tillsägningar så kom hon ihåg vad som gäller och skötte sig galant. 
När hon kom ut i hagen kom Kompis och mötte henne, sedan stod de och kliade varandra på halsen. :) 
Torsten ville åxå vara med men fick inte riktigt. 
Längtar verkligen tills jag får börja rida. Köper jag en bil kommer jag även hinna rida när jag slutar sent och är ute på morgonen. :) 
Måste bara bestämma mig(och prata med Christian) om det är värt det, vilket typ av bil och allt sådant. Men för min del är det nog värt att spara lite mindre för att ha en bil. Tror det kommer bra riktigt jobbigt i vinter annars att åka till stallet innan jobbet. 
Vad tror ni? 
Med bil kan jag gå upp 45 min senare vilket är värt ganska mycket. :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar