2013-01-11

Planerad uteritt-inställd

I onsdags var jag och Tina ute och skrittade i en timme. Det har ju kommit mera snö så det går att rida ut men vi vågade inte trava eftersom det finns is under.
Igår skulle vi också rida ut, ett litet gäng på fyra stycken faktiskt.
Men Tina och Hanna var sjuka och på Nikita hade det lossnat två stora muggskorpor (börjar för övrigt vinna denna kamp nu) och hon var lite svullen i det området så jag tyckte det var bäst med en pysseldag.
Jag körde på en klassiker från Stall Wretafors, kompress och silvertejp. Det är asbra för då kommer det in luft men inte smuts. Hoppas bara det satt kvar hela natten. Idag ska jag förbi Apoteket för att kolla om de fått in hibbiscrubb, det har varit slut sedan midsommar för de har haft strul med leveranserna.

För övrigt kan jag berätta att Nikitas man har växt ut igen efter sommarens avklining. :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar