2013-01-20

Besök hos Brolle och på sjukan

Igår följde jag med Ann till Brolle för att sedan åka till Lasse och Inger.
Jag mockade och fixade maten medan Ann var ute och red. Brolle verkade ha det bra och han ser ut att trivas med sina kompisar även fast de går i hagen bredvid honom.
Brolle kan inte gå i samma hage som andra hästar då han inte kan dom sociala reglerna så han kan jaga runt en häst även fast den visat sig underlägsen.

När Ann kom tillbaka från sin ridtur brummade vi vidare mot sorunda.
Hemmet de bor på nu såg riktigt mysigt ut och de hade en stort rum att bo i.

Just nu står jag och väntar på tåget för att åka till stallet. Jag och Tina hade planerat att gå till ridhuset men jag är mer sugen på en uteritt eftersom vädret är så härligt. Soligt men absolut inte lika kallt som igår. Tyvärr har vi inte hittat så många rundor och den vi har är inte så rolig så blir nog ridhuset ändå. Vi får se.
Här får ni två bilder på mig, gissa vilken som är från igår och vilken som är från idag. :P



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar