2012-12-08

Nikita flyttar in

Idag hjälpte underbara Ann mig att hämta hem spån och ny mat till Nikita. Hela 6 balar fick vi in och en säck med lusern samt en säck müsli. Anns bil är nämligen magisk då den är större på insidan än vad utsidan visar. :) Eftersom jag fick(köpa) nytt spån idag så passade jag på att flytta in Nikita i sin innebox. Passade även på att fixa lite till med skåpet så nu ser det ännu bättre ut. Är inte helt klar utan vill ha upp 2 krokar till. Eftersom jag pysslade med detta under hela min stalltid fick Nikita en vilodag. Däremot red jag ut en sväng igår på ca 40 minuter. Vi travade en del och testade även några steg i galopp. Underlaget på vägen var perfekt och hon halka inte en enda gång. Dessutom var hon lugn och avslappnad hela turen även fast vi gick på ställen hon inte varit förut. Jag är så stolt över henne. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar