2012-12-29

Ingen häst men ändå stall

Idag hade Molly hand om Nikita men jag har ändå varit i stallet ett par timmar.
Kört hem spån för två månader framöver samt tvättat Nikitas ben. Nu börjar faktiskt muggen ge med sig och ingen kan vara gladare än jag.
Igår var jag borta i ridhuset med henne och skulle longera.
Några varv fick jag till men sedan kom det in två hästar och då gick det inte alls. Så då gick vi runt lite istället så hon får vänja sig.
Jag blir osäker när det är människor som jag inte känner i ridhuset för jag tror att de bara tycker jag gör en massa fel.
Men förmodligen är de alldeles för upptagna med sitt eget för att bry sig om mig.

Men jag fokuserar på allt det bra som skedde igår: Hon reagerade inte på en enda bil som körde förbi! Hon var jättelugn när jag tvättade benen. :)



1 kommentar:

  1. Jag tror också att dom struntar i dig och har fullt upp med sitt...mamma

    SvaraRadera