2012-12-24

God Jul!

Vill önska alla en riktigt bra julafton.

Vi jobbade ju 6 dagar denna vecka och tror ni inte att jag blev sjuk igår.
Började med hosta för att övergå till en fin feberfrossa. Låg nerbäddad i soffan hela dagen för att på kvällen orka åka ut till stallet.
Väl där ute tog jag och Alex en mysig ridtur på 45 minuter.
Efter det käka jag och Christian pizza och sen somnade jag.

Idag har jag hämtat en liten hyrbil, varit i stallet och nu funderar jag på om jag ska plocka i ordning lite här hemma innan det är dags att åka men jag vet inte om jag orkar.
Mår mycket bättre idag men fortfarande hostig och blir trött väldigt fort.
I stallet så fixade jag bara med Nikitas mugg, mockade och gjorde höpåsar.
Självklart köpte jag med mig lite äpplen och morötter så hon får något extra gott vid insläppet. :)
Ne nu ska jag nog vila lite.
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar