2012-12-01

Globen Horseshow

Just nu befinner jag mig i Globen med Jenny. Vi får sitta i VIPen och det är ganska trevligt då det finns lite vin, chips samt egen toalett. Som vi delar med de andra här men det är definitivt mindre folk än på de vanliga toaletterna. Dessutom sitter man nära och det har jag aldrig gjort så det är kul. Jag trodde först att vi skulle sitta högst upp i glasbrurarna och där får man titta på sakerna i en tv (har suttit där en gång med familjen när vi var på cirkus tror jag) så det var roligt att det inte var där. Däremot är det lite dåligt med benutrymme vilket i och för sig inte drabbat mig som är kort. :) Imorgon blir det en heldag här på Globen och då ska jag nog hinna med lite shopping. :) Har ju lite saker som jag faktiskt behöver köpa så det är roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar