2012-11-08

Lite bommar

Igår red jag för andra gången sedan i somras. Första var i lördags då vi tog en härlig skrittur i skogen på 40 minuter. Hon var lugn och avslappnad hela turen även fast jag inte hade någon aning om vart vi var och även när det kom en bil på slutet. Jag kände mig riktigt nöjd efter den turen kan jh tala om. Men om igår då, red ca 60 minuter. Vi började med att skritta fram och sedan gjorde vi lite serpentiner samt volter. Hon lyssnade väldigt bra och jag försökte tänka på min svank och min sits. När vi värmt upp och skrittat i ca 30 minuter började vi gå över bommarna. Hon tittade lite första gången men sen var det helt lugnt. Vi tog dem i trav och hon skötte sig helt perfekt. Så stolt! Hon var lugn hela detta pass också. Det är nästan så jag börjar undra vart min busdam är. :P Idag har jag insläppet i stallet så Nikita får en vilodag. Hoppas ni får en bra dag idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar