2012-10-12

Blev inga bakfötter

Tyvärr lyckades vi inte sko Nikita bak idag för groggen fyllde inte sin funktion. Precis när vi gett henne den gick Tina iväg med Chino och sedan kom ägaren av gården men en stor grävskopa som gnisslade jättemycket. Det var helt enkelt för mycket runt omkring för att hon skulle slappna av tillräckligt. Ganska tråkigt eftersom jag måste vara ledig från jobbet men det är sånt som händer. Hoppas vi kan fixa henne på måndag istället även om jag inte kan vara ute då. Fick iaf en liten ridtur på söta Felix. Har ridit honom 2 gånger förut, i lördags utomhus och i tisdags på kursen. Han är en trevlig liten herre på 20 år. När jag sitter vid datorn ska jag berätta med om vad vi gör på kursen för den är riktigt bra. Så länge bjuder jag på en bild av Felix:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar