2012-10-25

Äntligen är bakskorna på!

Idag fick Nikita äntligen på sig bakskorna. Så himla skönt och man såg direkt att hon lyfter höger bak bättre och skruvar inte lika mycket i kotan. Så om någon vecka är det dags att sitta upp en sväng tror jag. Undra om jag kommer ihåg hur man gör. :P efter skoningen gick vi en kort promenad och sedan släppte jag henne på volten. Vi övade även med repgrimman och hon skötte sig exemplariskt. Kan bero på att det bara var vi på hela gården, jag tycker alltid det går bäst när man är själv för jag gillar inte när folk tittar på mig. Börjar alltid tänka att dom tycker jag är dåligt eller gör fel och då blir jag nervös samt okoncentrerad och det märker Nikita väldigt fort. Måste verkligen försöka träna bort det där och faktiskt tro på att jag kan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar