2012-09-24

Redan måndag

Fan vad jag skulle behöva sova en dag. Somnade redan kl 21 igår men ville verkligen inte stiga upp när klockan ringde 05.15 imorse. Stalltjänsten i helgen har gått bra även om det var lite segt att vara i stallet från 7.30 till kl 18 två dagar i rad. Som tur var har jag snälla vänner som kom ut och höll mig sällskap. Igår var vi ute på en promenad med Nikita, Matilda (dotter i familjen jag hur stallplats av) följde med tillsammans men sin häst Chastra. Vi gick mest i skogen och i backar för det ska vara bra för Nikitas knän. Hon hade BOT-täcket på sig under promenaden. Idag ska jag ringa kiropraktorn samt kolla med jobbet om jag kan vara ledig 2 dagar så vi kan få på Nikita skor. Kändes lite hopplöst när jag fick reda på det men efter att ha läst på internet igår och pratat med Hasse känns det bättre. Hans häst har nämligen samma problem så det var därför han kände igen symptomen. Men han rider och tränar så det ska nog bli bra det här med.

1 kommentar:

  1. amen snygg bild på jätten o minihästen hörrö :D

    SvaraRadera