2012-09-27

Lilla snigel akta dig

Kolla vilken söt liten snigel som följde med en annan brevbärare in från turen. Jag gav honom till en av de rökande cheferna som kunde släppa ut honom igen. :) Nu sitter jag på tåget för att åka till stallet, jag har känt mig lite hängning de senaste dagarna så blir en lite kortare dag därute idag. Känner att jag behöver komma hem lite tidigare än klockan 21 samt att jag vill umgås med Christian. Saknar honom nu när jag är hemma från stallet nio på kvällarna 3 dagar i veckan. Igår tog bi en promenad på 45 minuter då hon fick ha på sig BOT-täcket. Hon skötte sig jättebra och även fast Ann och Turi travade iväg skrittade hon snällt vid mig. Men vi travade också lite, testade att springa i olika tempon och hon anpassade sig efter mig så jag är nöjd med promenaden. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar