2012-09-15

Fredagskvällen

Igår efter jobbet åkte jag och Alexandra till Gärdet där det fanns en outlettbutik som sålde saker åt Häst & Hundhuset. 30-80 % rabatt skulle dem ha men tyvärr fanns det inte så mycket intressant. Det var ganska utplockat och det som fanns kvar var antingen fel storlek eller kostade över tusenlappen.

Men jag fick iaf med mig en underställströja som hade kostat 1000 kronor men den blev min för endast 300 så det är jag nöjd med.
Efter shoppingen styrde jag stegen mot Farsta centrum för att inhandla lite alkohol och middagsmat.
Det blev ganska tungt att bära hem så när jag kom hem dog jag en kvart innan det var dags för lite städning och disk.

Runt 20-tiden kom Spansk och Krille över och vi åt Hallumibörjare med pommes, så himla gott!
Vi kan däremot inte komma på vem det var som visade oss denna rätt, var det du Empa?
Vi käkade, snackade och spelade tv-spel men eftersom det var fredag och de flesta är döda efter jobbbveckan åkte de hem runt tolvtiden och jag och Christian flyttade oss till sängen.

Det var en trevlig kväll som jag tycker vi ska göra om ganska snart. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar