2012-08-22

Kaos, övertid och pizza hut

Igår blev det ca: 2 timmars övertid och efter det gick jag och Christian till Pizza hut som ligger vid Medborgarplatsen för att äta. Medan vi väntade på pizzan skulle jag logga in en snabbis på fejjan. Tänkte bara kolla om det hänt något spännade och man kan väl säga att jag fick en liten chock.
Någon idiot har varit uppe i stallet och släppt ut Golle så han har brytit sig in till Brolle så de har bråkat men även stått brevid varandra för att äta för att sedan bråka igen.
Brolle verkar ha klarat sig med lite såroch stelhel men Golle var blockhalt så vi fick ta ut veterinären. Ev muskelskada så hon gav honom smärtstillande så får vi se. Jag ska ut till stallet idag med Ann så få får jag se hur det är med honom.
Jag förstår inte hur man kan vara så dum i huvudet och så jävla känslokall så att man kan göra en sådan sak. Jag hoppas att du/ni kör av vägen nästa gång ni åker bil (utan att skada någon oskyldig såklart) eller att ni blir ihjälklämda av ett fallande träd. Sånna människor som du/ni ska fan inte få finnas!
Som ni säkert förstår ängades större delen av kvällen i telefon med de andra i stallet därför inget bloggande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar